Kolla, tittta, där!!

Jag förundras över hur jag alltid lyckas sätta mig vid datorn varje gång jag kommer hem från skolan/jobbet och ska laga mat. Tycker jag det är tråkigt at tlaga mat? Neej, inte så värst men det tar tid.  Jag har kommit på att jag nog är en gnutta lat... kan det vara så? Jag har inte städat mitt rum på väldigt lnge. Sist jag städade, det var ioförsig i tisdags så kom jag inte längre än köket och hallen. Ante skulle hjälpa till med tv-rummet men han kom aldrig hem, sen när han kom hem skulle han göra "ågonting annat" haha... jag får nog ta tag i detta idag. Sen kan jag få göra någonting roligt, man måste ju belöna sig själv när man gör någonting bra. Jag tänkte mig kanske åka till Ellen.
Men nu ska jag cykla till affären, jag behöver en stor lök... eller två små och tre till fyra deceliter mjölk... enligt mammas recept i alla fall. Jag hade nämligen tänk mig att göra en korvstråganof med ris. Spännande må jag säga... lite "riktig" man kan smaka bra ibland. Ris, trode aldrig jag skulle säga det man jag har saknat ris. Efter 4 veckor med endast pasta... haha



Jag återkommer, det kanske blir pankaka av det hela...
det gör ioförsig inget för pankakor går också att äta.


/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback