Jag såg "Babsan"

Jag börjar gilla det här stockholmslivet... Igår såg jag två kändisar på samma dag! woho... förra veckan var det en tjej från bygglov som jag till och med pratade med, de du!
Jo till igår då... kändis nummer ett, Danny från Idol. Jag tror i alla fall att det var han, jag vågade ju inte direkt fråga honom men jag är 99% säker altså...
Kändis numer två Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson... vi satt på samma pendeltåg. Jag åkte hem från jobbet och vipps så satt han två rader frammför mig. Vi till och med kollade på varandra, de du, ha!
Men nu är det ju så att jag är ju ingen "Annelie" som skulle plockat fram mobilen och tatt ett kort på honom... eller nej ännu bättre gått fram till honom, satt sig jämte honom och tagit en bild på båda. Det är vad Annelie hade gjort (inte sant?). Men nu är det så att det är inte jag, och min mobil är inte så diskret när det gäller tt smygfota... sååå jag har dock ina bevis på denna händelsen, men jag hoppas att ni tror mig ändå.

Det är nästan så man skulle skaffa sig en kändis-bok och ta en bild på mig och alla kändisar man träffar på stan. Vore inte det en toppen idé? haha, som om jag skulle våga det...

Nä nu ska jag åka till affären och köpa en påse bröd som jag kan äta till mina nystekta köttebullar.


/Erica

Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Visst plockar jag fram mobilen och smygfotar! Och jag hade faktisk en bok med foton på mej och kändisar. Samt Helge Skoogs autograf på ett kvitto, sedan han handlade av mej i Kärra Affären. Mobil fanns inte då.

Jag har foto på mej och Runar, Martin Stenmarck och Henrik Schyffert. Inte alla tre på samma såklart.

Sen har jag även smygfotat Emma Green och Yanick på stationen i Göteborg. Samt Anders Ericsson från galenskaparna. Säkert några andra också som jag glömt...

Postat av: Olivia

FY vad grymt :D Haha!

2008-09-26 @ 15:39:39
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback