I'ts a beautifull day

Det var Fredag... det var skolan som vanligt... det var intressant undervisning som vanligt och underbart att börja en halvtimme med att lovsjunga Gud (måste upplevas för alla människor altså)...
Det var en Ellen och en Erica som åkte till staden för att shoppa brand. Det var hemskt mysigt och vi har nu varit hemma hos ägarna till det otroligt snygga jeansen. Ellen köpte sig ett par nya och jag hade inga pengar som vanligt, men jag ska åka dit så fort pengarna ramlar in! :D
Fredag kväll och allt, vi åkte till kyrkan efter våran tur. Ellen var mötesvärd och jag var med å sjön (lite på ett bananskal måste jag säga)... Trevligt kväll var det i alla fall.

Nu är det Lördag, igen... Jag, Filip och Katelynska göra om kyrkans tidning. Vi har fått i uppdrag att göra designen på den. Det ska bli väldans roligt. Dessutom måste vi ta allt på engelska eftersom Katelyn inte lärt sig särskillt mycket svenska än (en klasskompis från usa). Nu måste jag gå och fixa håret sen bär det av till bananen.



                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback