Bara ett inlägg

Bara för att blogga lite innan jag ska sova, lyckas ändå aldrig komma i säg i tid (suck)...
Dagen har sett ut så häär... Skolan som vanligt, han göra lite baicon-sallad att ta med mig, duktigt hehe. Skolan var bra som vanligt, hade Sven idag. Dagen avslutades med ett prov, låt mig mer säga ett test. Fick alla rätt, det betyder att det var ett enkelt prov... får Erica alla rätt så är det enkelt. hehe...
Varje dag i min skola, två gånger om dagen har vi lovsång. För ovetande är det helt enkelt när man sjunger sånger till Gud, inte om Gud och inte om någonting annat heller för den delen. En stund på morgonen och en frivillig stund efter själva skoldagen. Jag är med och sjunger en gång i veckan... Idag var det min tur, och idag var det på eftermiddagen. Det var kul, faktiskt... och för en gångs skull kunde jag nästan alla låtar. haha...
Efter detta, runt två-tiden tog vi bussen hem. Jag satt med... em... pinsamt kommer inte ihåg namnet, men en klasskompis i alla fall. Trevlig pratstund på bussen tills våra vägar skiljdes åt på stationen i märsta när vi skulle byta till varsin buss.
Väl hemma stekte jag falukorv och kollade på PS. I Love You lite seg, men mycket fin film. Kan varmt rekomendera den (dock endast bara en gång, Olivia har säkert sett den minst fem gånger redan? haha ^^)
Kvällen avslutades på bananen (studentlägenheterna) där jag gick runt och hälsade på folk, fick massage av våran allas egna massör... gjorde ganska ont faktiskt, haha.
Väl hemma, lagat mat och ska krypa ner i sängen...
Imorn blir det till å jobba (skulle egentligen inte jobba, men dom ringde idag härligt, ett steg närmare lite mer pengar..)

God Bless You! :D
/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback