And they do it again

Nya fräschare, vackrare, coolare, häftigare, störtsköna, oslagbara, färgglada, enastående  iPod Nano!
Wow altså, den vi alla väntat på. Uppdateringen på iPod Nano. Nano generation 4 (eller är jag ute och cyklar nu).
Varje gång apple kommer ut med en ny ipod blir man possitivt överraskad. Såå mycket snyggare den är än förra gånge, och jag måste erkänna att förra gången sa jag precis samma sak.

Made to move
With your moves


Nya iPod Nano skakar du så byter den låt. Det är ny snygg design, den är rundad i kanterna, den är tunnare än någonsin ridigare. Precis som iPod tuch kan du lägga den ner och menyn flippar över till liggande format och du kan bläddra mellan dina album. Nya fräcka spel finns inlagda. Du kan hitta låten du söker på snabbare sätt. It’s like having your own highly intelligent, personal DJ.
Vad kan få mig att inte vilja ha denna nya pryl... host prylnörd som jag är host.
Det enda som sätter stopp för mina inköp nu för tiden är min plånbok som inte ens skramlar längre, den är helt tömd. Men jag jobbar på det... Snart kommer det en lön och jag hoppas det blir något över efter mina utgifter, det är dyrt att inte bo hos mamma och pappa, det kan jag lova!
Får nog bli en pryl att önska i julklapp!

                  




Visst är dom snygga, speciellt den gröna!


/Erica

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja, den är så sjuuukt snygg! Och alla underbara färger! Vill ha allihop liksom!!!

Postat av: Annelie M Sundholm

Nej. Tråkig är va den är. Påminner väl lite om alla andra iPodar fall man ska va ärlig.Måste va bra Apple-blind för att tycka att detta är en "måstepryl" Erica ;-)

2008-09-12 @ 21:17:51
URL: http://puckolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback