Thank God it's Friday

Då var det Fredag igen... en sån där Fredag med bra undervisning i skolan, häng på bananen och sen Hope.
Men idag var en speciell Fredag, för det är två underbara på besök. Två underbara Varbergare! Mattias och Irmelin... wow altså, jag har inte saknat någonting från Varberg innan. Men nu, nu kommer alla minnen krypandes och det är väldigt roligt att dom är här.
Det är dock lite konstig kännsla med Varberg vs Märsta, det är liiiite konstigt måste jag säga. Men det är bra, dom får gärna stanna hur länge dom vill. Fast inte längre än nästa vecka, för då åker jag till Varberg! woho... jag längtar, det trode du inte va?
Men jag är nog den enda som inte varit hemma och hälsat på än... i alla fall om man jämför med killarna på våning 2 (Daniel och Erik).

Vi myste lite hemma hos Ellen efter Hope. Nu ska jag sova, imorn kommer en ny dag.
En ny dag = Jobba




Shosvejs!
/Erica

Kommentarer
Postat av: Rocky

Oj, har du inte saknat varberg förren NU erica!? :O :O Kram hej!

Postat av: Olivia

Du är välkommen hem!!!

2008-10-11 @ 19:08:40
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback