Oh my gosh it's already Friday

En blogg är ju inte till för att skriva i varje fredag eftermiddag när jag kommit på att det redan var en vecka sedan man skrev senast. Nej det är det absolut inte! Det är i alla fall inte tanken med den.
Idag tänkte jag förvandla min blogg till en "riktig" tjejblogg... Jag ska nu berätta för er vad som har hänt och vad som kommer hända idag.
Jo, dagen började 7.00... sovmorgon, skönt! 8.00 åker jag och pappa till staden (som numera känns väldigt liten). Förlåt mig jag kanske ska berätta att jag nu befinner mig i Veddige, den lilla bondbyn jag en gång växt upp i. Det var igår, jag tog flyget till göteborg... Jo tillbaka till varför vi åkte till varberg. Jag skulle på en sån där vanlig rutinkontroll av tandställningen, en så att säga spänna-tandställningen-och-kolla-hur-det-går-för-tänderna-kontroll... 8.20 hade jag min tid. Det ser tydligen bra ut i min mun och jag hoppas på att få ta bort den snart. Fick en nysatt tid, om fem veckor blir det färd hem igen.
Efter besöket hos tandregleringen var det pappas tur att göra sitt ärende, ett besök på Salon Queen. Där landade vi i en halvtimme, så nu är han fin i håret på köpet!
Klockan är nu 11.22... vad gör man en förmiddag som denna? Jo man bloggar, hehe. Ikväll tänkte jag ta mig en sväng förbi kyrkan för att hälsa på alla människor jag inte träffat på lääänge. Kanske blir en sväng till kungsbacka nu i eftermiddag och jag måste ju se till att träffa Charlotta nån gång med. I alla fall, trevligt att vara hemma!
Imorn blir det bio och campino, ett måste när man är i varberg enligt mig... okej bio är inte måste, men en bonus så att säga.

jag tycker jag varit duktig och bloggat bra nu... Men vist är det en sak som saknas?
Mycket riktigt, jag måste ju ha med en "dagens-outfit"!


    Så... Dagens outfit
   

  
   
Justde... man ska skriva vad man har på sig och vart det är köp med... hehe
Grått linne - Veromoda
Vitt linne med mudd (favorit) - Bikbok
Vit tröja - Bikbok
Brand Jeans - Hemlighetsstämplat (tänker då inte avslöja vart man köper dom)
Sjal - Turkiet
vit klocka - Roxy
hm... strumpor och sånt är la ganska ointresant?


Aja... jag lovar jag skriver snart igen! ;-)





Pusshej
PS. Orkar självklart inte vända på bilderna. DS



/Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback