Hårmodell!

Okej, jag tappar läsare... som om det betyder särskillt mycket i en ganska vanlig och tråkig blogg?
I alla fall, jag har haft en "ledig" vecka... inte så bra efterso jag måste tjäna mer pengar. Men jag vet dock att och två veckor kommer julleveransen och då blir det mycket till att jobba och flytta runt typ ALLA varor i butiken. Kul!
Fråga mig inte vad jag gjort i veckan eftersom jag inte uppdaterat. Det enda jag vet är att jag borde sova nu.

Idag har jag och Ante träffat våran favorit Caroline. VI hårmodellade lite för henna, så snygga vi blev! :)
Fick till och med lite tid när vi kunde sitta ner och fika tillsammans i salongen efteråt, så mysigt! Längtar redan tills nästa gång hon kommer hem, våndas över hur långt mitt hår kommer vara om jag inte går till någon annan. Usch! Jag har dock inte hunnit ta några bilder på mitt hår så det kommer upp en annan dag.
Efter det tänke jag och bror att vi skulle gå på möte i Passion Church, fick för oss att det började kl 4. Men när vi kom dit började det tydligen fem. Så vi sprang (det regnade) in i gallerian på andra sidan gatan. Och vipps Erica hittade en ny favoritaffär, och tänka sig att Gulan inte alls ligger långt där ifrån (en annan favorit affär)... Så nästa gång pengarna ramlar in för att stanna så tänker jag ta mig en svänt med T-Banan till Skanstull! :) maaaassa snygga tshirtar, men jag ska nog hålla affären för mig själv, jag är ju fortfarande lite av en som inte vill ha samma kläder som "alla andra"... det jobbiga är att det är ännu svårare här i sthlm än i lilla varberg, för här har alla så snygga kläder. Förlåt Varbergare, men stockholmarna har liiiite mer kolla på kläder. haha...
Sen var det möte, coolt var det och jag gillart! (http://www.passionchurch.se/)... dit åker vi fler gånger!

Nu måste Erica krypa ner i sängen!



Kram på er!
/Erica


PS. Bilder kommer snart! DS...

Kommentarer
Postat av: Olivia

Låter trevligt, allt det där! Kul med shopping i Sthlm!!

Och, ett tips.. vänta inte 8 dagar med att skriva ett inlägg om du vill tappa läsare ;) Hihi!!

Postat av: Erica

Haha! vilket bra tips! ^^,

2008-10-07 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback