Det finns hopp även för mig

Jag har allt några läsare trots att jag aldrig uppdaterar. Därför känner jag mig tvungen att blogga lite.
Det som rör sig i mitt liv just nu är skolan, jobb och ett grupparbete. Eftermiddagen/kvällen har delats med mina kära gruppmedlemmar E, M, I och S... Nästa vecka har vi ämnet religioner och sekter. Vilket innebär att vi är indelade i olika grupper med var sin religion/sekt. Min grupp har fått det vackra ämnet transcendental meditaion. Ett spännande ämne, inte riktigt kanske... men när vi satt och planerade våran redovisning så hade vi väldigt roligt. Det blir en "morgonsoffa" med några gäster och programledare. Ni som inte går i min klass, jag tycker synd om er för jag har hört rycktas om sjukt roliga redovisningar till nästa vecka. Ser fram emot detta altså! :)

Idag har jag tagit ett stort kliv.... ett kliv in i matvärlden. Jag har stekt potatis, första gången sen jag flyttat. Tidigare har jag endast gjort potatismos när det gäller potatis då. Dessutom gjorde jag en supergod korvstråganoff i förra veckan. Jag gör framsteg!... Eller så är jag bara trött på snabbmackaroner. hehe...

Idag har jag varit ledig från jobbet... men imorn blir det jobb igen. Ser fram emot Fredag och hope, då får jag träffa Ellen igen. Vi lyckas då aldrig få ihop våra träffar, två bussy girls altså! ;)

Förövrig kollar jag på Hitta nemo med Maria just nu.




Tjoflöjt!
//Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback