Vi tog en sväng till sjön

Sjuukt varm dag altså! Var inne på ikea, det var ioförsig inte så varmt. Men när vi kom ut därifrån möttes vi av en liten chock. När jag sedan hämtade bilen för att köra fram till utgången så vi kunde lasta på det vi köpt, möttes jag utav ännu en chock. Det var sjuukt varmt i bilen, termometern visade på 37 grader.
Nä nu ska vi inte klaga, det enda jag kan klaga på är mig själv. Varföt tog jag inte med mig någon bikini? Jag trode verkligen inte att vi skulle vilja åka och bada. Så det fick bli en snabbis på stadium och vipps hade jag en ny bikini... billigt och smärtfritt.
Det var sjukt skönt i vattnet. det svalkade bra efter en lång stunds skruvande, bankande och hamrande. Jag lyckades få ihop byrån själv. Helt imponerad av mig själv, trode inte jag kunde sånt.
Nu börjar det bli riktigt mysig på mitt rum här. Hade tänt köpa massa grejer på ikea, köpte inte en enda grej jag hade tänkt mig. Men bra blir det! Jag blev introduserad i den här grejen "fyndhörnan". Vanligtvis går jag bara förbi där, slänger ett öga på dom smutsiga gamla möblerna och går sedan därifrån. Men nu stod vi där länge och kollade igenom alla kartonger för att hitta något. Mycket riktigt, Ante hittade en byra för 139 spänn, lite bättre än 1200 kanske. Wow, värsta fyndet! Men om det inte skulle vara nog, fyndade en låda på jul man har under sängen och förvarar bra saker i. DEt var ju värsta fynden och asbra. Sen väl hemma skrivat ihop allting så blev det ännu bättre... skrivaren jag funderat på vart jag skulle ha fick precis plats i lådan som man kan skjuta under sängen. Så bra det kan bli! (Bilder på det kommer imorn)


        


/Erica

Kommentarer
Postat av: Olivia

Härligt att höra info om din nya lya! :D Låter ju jättekul! KRAM

Postat av: Erica

Ja, och ikväll... eller kanske eventuellt imorn, kommer det bilder på mitt rum med. Tog dom precis ska bara se när jag orkar lägga in dom. ^^,

2008-07-27 @ 18:21:07
Postat av: Olivia

KUL! Jag saknar dig. Var jättelängesen vi umgicks. Vi ska ju se bio, din tönt! ;)

2008-07-27 @ 21:30:50
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback