Att äta Godis

En dag när min bror var översnäll och kom för att hälsa på oss (riktiga) Varbergare här hemma i sverige... Hade han med sig en massa godis till mig. Nu tycker du säkert att min bror är sjukt omtänksam som tänker på mig så mycket att han köper grejer varje gång han kommer hem. Riktigt så bra var det faktiskt inte... Det är ju så att min bror och hans kära flickvän jobbar på en stor gigantisk godisfabrik i Norge. Tror faktiskt att det är varje barns drömjobb, så dom borde ju sväva på moln varje dag dom väcks av väckarklockan för att stiga upp och gå till jobbet.
I alla fall, godisfabrik är det dom jobbar på och jag hade skickat med honom en liten liten liten beställning på godis som jag ville Martin skulle inhandla till nästa gång han kom hem till Varberg. Men ack, han glömde det och jag grät floder över mina förlorade godisbitar. Riktigt så illa kanske det inte var där heller... men jag levde vidare mitt liv och klarade mig bra utan mina kinder-chokladbitar.
Några veckor senare får Erica ytterligare ett besök av bror. Den här gången har hon ring och påmint honom om godisbitarna han skulle ta med sig. Haha, nu hade det varit lite roligt om han hade glömt det igen. Men! Det gjorde han inte... när Erica kommer hem från en vacker dag ute i det blå (?) ligger det maaasa godis på min säng. Wow tänkte jag, han kom ihåg!
Det var choklad, endast en sort... precis vad jag ville ha! :D
Nu några veckor senare, har försökt snåla på dom... endast delat med mig av ett fåtal hihi... men ack (igen) igår tog jag den sista biten choklad. Nu får det nog räcka med kinder-choklad på några veckor... jag vill ju inte föräta mig på den! :/

Men gott var det, det kan jag inte säga annat än... men nu måste jag nog gå ut och surfa lite för att inte känna mig så sjukt onyttig. ^^

gh
(det blev lite fel färg här, men jag orkar inte ändra)



/Erica

Kommentarer
Postat av: Olivia

ÅH, den chokladen är bara godast!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback