Två IKEA besök senare...

Japp, tog en liten svängom till Ikea igen. Köpte gardiner, en spegel och lite småplock.
Från början var tanken att jag skulle måla/tapetsera om rummet, det är ju inte världens snyggaste tapet. Men kom fram till att kostar lite mycket pengar och är jobbigt att göra. Såå... jag fick helt enkelt göra det bästa av situationen.
Jag tog med mig min säng och mitt bord (eller tvättkorg som Maria kallar det ^^) och jag fick låna den svarta golvlampan av mamma och pappa (dom behövde inte den)... Jag utgick från detta och tänkte ut vad jag skulle köpa. Min smarta bror lurade in mig på villovägar (som jag berättat innan) han fick mig att upptäcka fyndlagret som numera är favvo-stället på ikea. Jag hittade byrån som du ser på bild 1 och 4, för endast 139:- vilket fynd! Jo visst den är lite kanstött på ena sidan, men ser du det? nepp! hihi.
Fynd nummer två är lådan under sängen som du ser på bild 2 och 5, den köpte jag för endast 179:- asbra! Nu kan jag förvara mina grejor väl!
Ovanför byrån ska min runda, stora och fina spegel sitta... Den som jag inhandlade idag (den var sluta på det ikeat jag var på igår). Gardinerna ska hängas upp på en vajer, en hylla ska upp, en nokhylla ska köpas (som var slut på ikea) och  lite tavlor kanske inte hade suttit fel? :)

Now I'll give you some pictures! enjoy! ;)


                


Imorn blir det till å söka jobb! Måste nog ringa några samtal, usch jag tycker inte om att ringa! :S

//Erica

Kommentarer
Postat av: Mamma&Pappa

Det blir ju sjukt bra i rummet.

God natt!

2008-07-27 @ 23:51:33
Postat av: Olivia

Oj vad FINT! På dem få bilderna där, liknar det ditt rum i Veddige! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback