Today it's filmtajm!

Idag blir det en gamal vanlig filmkväll med Frida... Vi kollar Lilo & Stitch 2.
Jag återkommer med betyg på filmen...








Filmen var precis som första... fast vi kom på att vi sett den innan. Men den var lika mysig i alla fall. Jag bara älskar disneys "vuxenhumor" jag och Frida skrattar alltid mer än hennes småsyskon på disneyfilmer. Jag glömmer aldrig Lilos komentar när hon ska testa Stitch snällhetsnivå... först kastar hon iväg sin värdefulla elvis lampa... sen säger hon (väldigt fort, så man får spetsa öronen för att höra det) skulle du verkligen låta min favoritbok plastikoperationer som gick snett gå förlorad (samtidigt som hon kastar ut den genom fönstret och stich flyger efter)... Haha! Så klockren... försökte hitta det klippet på youtube, men jag hitta den inte.
Både Lilo & Stitch 1 och 2 får höga betyg av mig... så mysiga men samtidigt humoristiska disneyfilmer. :)
(För det är disney va? haha)

/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback