The sun is shining, and it's good

Okej, jag ska försöka sammanfatta dom senaste dagarna. Dagarna går så fort så jag hinner inte riktigt med det här med att bloga. Men jag ska försöka vara lite duktig.
Sist jag skrev var det sönad, nu är det tisdag. Fast egentligen kan man säga att det är onsdag redan, för klockan är onsdag... men jag har ju inte gått och lagt mig än så det räknas inte som onsdag förens jag vaknat.
Så, i måndags var en söka-så-mycket-jobb-jag-bara-kan-dag... lämnade in asa många cvsar och hoppas på nått jobb i alla fall. Jag får nog ringa upp dom med för att verka intresserad, sjukt jobbigt att ringa. Menmen...
På eftermiddagen han jag med att träffa Ellen en stund, den där Ellen som heter Agemo i efternamn. hehe... det var trevligt, vi åkte till en sjö och badade. Jag vet, det var en sjö... men vad gör man när det inte finns hav?
Sen var det lite grillfest, trevligt trevligt. Grillade hamburgare som blev asagubba goa! :)

Idag bar det hemmåt... jag mellanlandade två gånger på hemvägen. Första destinationen var farmor och farfar i Finspång, där klev det även på två passagerare vid namn mamma och pappa som åkte med. Vid destination två, mormor och morfar i Jönköping fick vi fin mat och jag fick även träffa moster och kusin Ellen... denna Ellen vid efternamn Brengesjö. Hade vatt trevligt att träffa Lydia med, men hon jobbade, får bli en annan dag!
I vanliga fall är det ganska väldigt trisst med besök hos gamla människor i tråkiga lägenheter där det inte finns något att göra, men! Jag satte mig på balkongen och hittade ett trådlöst nätcerk. Tack Gud för trådlösa nätverk... haha. ^^

Det bar av hemmåt, pappa fick köra den här gången... Jag sov.
Eftersom jag varit borta i några dagar nu och missat massa filmkvällar, var jag ju tvungen att åka på en sådan idag.
Blev en trevlig thriller men trevliga människor... kommer dock inte ihåg vad den hette, men den var spännande, det var den!

Nu har ni fått en tråkig sammanfattning av några dagar... jag lovar det kommer mer spännande grejer nån annan dag.

//Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback