"Såndär härlig nostalgisk känsla"...

När jag kollar på barnfilmer blir jag lite nostalgisk av mig. Så jag söker runt på youtube och kollar roliga filmklipp från filmer jag sett. Egentligen försökte jag hitta ett filmklipp från filmen jag såg innan idag... men jag råkade på något magiskt sätt ramla in på lite andra gamla filmer.
Skönheten och Odjuret är ju en klassiker... så mysig! Jag kommer ihåg att jag älskade den filmen när jag var liten. Nu har jag inte sett den på väldigt många år. Men när jag ser introt och hör sången "se där går baganr med sitt bröd som alltid, av samma välkända modell. Varje morgon samma sak, fram är fram och bak är bak, i den småstad där vi bor... lalalaaaaa..."

Ja, nä du får höra den själv...! :)
Känn nostalgin och dröm dig tillbaka.




Sov gott
/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback