Redan augusti...

Uj, uj, uj.., och uj igen. Ibland måste man stanna upp och se vart man kommit i livet och vart man är nu.... och kanske fundera på vart man är på väg. Det är redan augusti... tänk det var inte länge sen det var januari och vi satt och fantiserade om hur kul det skulle bli att ta studenten, men att det var ett tag kvar.
Nu är det så att studenten var för läänge sen och visst var det kul, men det var över lite väl fort. Nu är det redan augusti, sommaren är snart slut och alla återgår till vanliga rutiner. Inte jag dock, jag flyttar börjar en ny främmande skola i en ny främmande stad med nya främmande människor.

Nej, så illa är det inte rikigt. Men för dom som inte följt min blogg tidigare så är jag på väg upp till märsta, förort till stockholm. Där ska jag i ett år bo hos min bror och hans fru i deras trea... Under detta året kommer jag gå på en bibelskola, nej jag ska verkligen inte bli präst. Det är inte riktigt det min bibelskola går ut på. Vill du få en enkel förklaring kan du ju alltid kolla in på skolan, det står väldigt ekelt förklarat där vad skolan går ut på...
sosmissionsbibelskola...

Jag ser fram emot ett sjukt spännande och annorlunda år! :)





/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback