Om att flytta och sånt

Imorn bär det av... Jag kör iväg med en bil fullastad med bananlådor och resväskor, på taket ligger delar av sängen och bak hänger den blåa räsercykeln. Mamma och Pappa åker med dom fyra första timmarna i bilen, sen hoppar dom av på destination hemma-hos-farmor-och-farfar... där hoppas jag på god föda för att orka med resterande två (?) timmar. Jag har försäkrat mig om en GPS för att inte köra vile och en mobil för att kunna ringa den-levande-GPS-en  pappa.
Just nu sitter jag och sorterar lite kläder, vad kommer jag använd i höst, vad behöver jag ha kvar dom fyra veckorna till jag har i varberg, vad kan jag skicka med nu... frågorna är många och svåra. Jag bara orkar inte packa mer! Det är tråkigt!
Imorn ramlar det in en saftig lön som kommer försvinna innan du hinner säga potatis-köttförsbiff-och-brunsås (fråga mig inte vart jag fick det ifrån)
På Lördag ställer vi in vår GPS på IKEA... där ska inhandlas en byrå, nånting rullgardin aktigt, en matta kanske och lite smågrejor. Det blir nog finemang, ikea är ju ändå en av mina favoritaffärer... :)
Oj, nu ser jag en grej jag inte packat ner... suck! Prydnadssaker kan vara bra-att-ha för lite utfyllnad...



/Erica

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oooh var ska du flytta? Och vad ska fröken göra? =) nyfiken i en strut

Postat av: lydia

jag måste få komma och hälsa på dig innan du drar till Sthlm på riktigt!!

2008-07-25 @ 10:45:16
URL: http://lyydia.blogg.se/
Postat av: Erica

Lydia: Absolut du måste komma och hälsa på flera gånger, det är en order! hihi... ^^



Sofia: Jag tror att det är värt ett nytt inlägg... kommer snart :)

2008-07-25 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback