Jag lever och njuter av sommaren

Jag funderar på att återuppta mitt bloggande... det var ett tag sen men jag kan fortfarande återuppta det.
Haha, har kanske inte asmånga läsare men skriver mest för att det är kul.


Livet gick vidare efter studenten, klassresan och allt sjukt kul som hände. Jobbet rullar på som det ska, ledig i några dagar nu och ska njuta av det underbara vädret... Skrier jag samtidigt som jag drar musen ner i det vänstra hörnet (genväg) för att se vad det blir för väder imorn. Då möts jag av denna blck (se bilden) Den visar att det åskar just nu, mycket riktigt det gör det. Men ja måste bara visa bilden för jag tyckte det var ett väldigt snyggt åskmoln.


         


Imorn kommer en ny dag... enligt min väderleksrapport blir det väldigt fint väder.
/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback