Ett antal mil senare...

Jo jag är nu framme i Stockholm, eller Märsta för att vara exakt. Har kört bil i minst sex timmar och är typ sjukt trött nu. Därför tänker jag vara sjukt osocial och sova... undra just när jag gick och la mig före tolv senast (tänker jag och kollar på klockan, trode jag var duktig idag. Men klockan slog vist precis fyra minuter över tolv, ajdå)
Batteriet på datorn varnade precis för 9 min kvar... så jag får snabba mig att skriva något intresant.
Nej, jag kommer inte hinna skriva något intresant innan datorn slocknar...
Så... här får du en bild att kolla på, inte så rolig... men från min bilfärd idag.

           

Sov gott alla människor där ute i vida världen... Det ska jag i alla fall.
Imorn kommer det ett, eller flera riktiga inlägg.
Zzzzz....


//Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback