Det här med blogg

Det är en väldigt rolig grej att ha en blogg... Skriva om livet, vad som händer, roliga skämt eller kanske om en resa man gör. Eller ja vad som helst. Det är väldigt spännande och kul i början när man skriver i sin blogg. Jag var värsta pepp och la upp asmycket inlägg. Men sen dog det, så tog jag upp det igen... detta har pågott ett ANTAL gånger! Haha...
Men nu mitt i allt med jobb, sommar flytta och så så har jag egenligen massa kul att srkiva om. Det är ju bara det att jag aldrig är hemma.
Men nu när Emelie flyttar till USA och jag flyttar till Stockholm i ett år så... är det faktiskt en riktigt bra grej att blogga. Det måste jag allt säga. För att jag och Emelie ska hålla kolla på varandra ;) och för att mamma ska veta att jag lever.
Jag ska göra ännu ett nytt och bra försök till omstart på bloggen.

Den här gången ska det handla om mitt liv... Jag tänker skriva om allt som händer,  hur jag lyckas flytta upp.... Hur det är att bo med bror igen (va några år sedan, och på den tiden gick vi inte så bra ihop, gör vi det nu?)
Sen ska jag skriva om alla människor jag saknar... och ja du får helt enkelt se vad jag kommer fylla min lilla blogg med.

Till att börja med så kan jag inte lova att jag kommer skriva varje dag, det är något jag aldrig klarat tidigare så det bode jag inte klara nu heller. xD

So long

/Erica

Kommentarer
Postat av: therese

Härligt att ha dig tillbaka =)

Det kommer säkert att gå bra att bo ihop med brorsan! Behöver du tips dock, så får du gärna höra av dig. fniss

Postat av: Erica

Yes i'm back! hihi... ja jo jag kan nog behöva ett och annat tipps. ^^,

2008-07-20 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback