Att sola, glömma solskyddsfaktor och bli röd

Det är väldigt fint vid buafyr, och det är sjukt varmt och skönt i vattnet. Bara det att det kan vara smart att ta med sig en solskyddsfakor.
Just nu pågår det en fotbollsturnering bland mina vänner på kurtinen, jag får nog ta och dra dit... kan ju bli trevligt trots allt. Fotboll är kanske inte riktigt min grej. Min grej är nog mer sporter man inte behöver tävla i, som vindsurfing tex. Visst kan man göra det till en sport man tävlar i, men jag gillar det som det är. När det blåser en dag och man plockar fram segel och bräda i apelviken och bara ger sig ut och har lite kul. Det är livet det.


                       

För att raportera inget hört från något jobb, ingen ringd. Det blir nog jag som får ta kontakt med dom. Men det är inte jättelockande att ringa. Jag ska ska ska, snart! hehe



/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback