And a little bit of fashion

För att följa alla andras bloggar... måste jag ju lägga in lite mode. Och för att vara riktigt extrem måste jag lägga in en dagens outfit, så långt har jag inte riktigt gått ännu. Men jag fick den nya H&M katalogen idag som jag självklar slet upp och började blädra efter Divided sidorna...
Jag är inget jätte fan av H&M och köper väldigt sällan kläder därifrån. Men köper jag något så är det från märket Divided... jag tycker att det är helt okej. Dessvärre har jag inte jättebra erfarenhet av H&M:s kvalitet på sina kläder... men man får vad man betalar för brukar jag säga.

Min klädstil kan vara lite varierande, jag blandrar hejvilt alla märken och affärer jag tycker är coola/snygga. Ibland blir det så att jag köper något egentligen kanske inte riktigt trivs i men som jag tycker är snyggt. I dom fallen får klädesplagget hänga fint och struket i garderoben i några år tills jag kommer på att jag kanske passade i den i alla fall, eller tills jag kommer på att den kommer jag aldrig ta på mig. Detta händer inte så farlig ofta, men har förekommit.

När det gäller H&M och kläderna jag kollade in idag så var det några jag fastnade speciellt för. Jag vet dock inte om det är något jag kommer köpa, kanske blir så att jag går in på H&M och testar kläderna. Jag kanske kan matcha ihop något så det blir min stil av det.


     

I alla fall...
Jag diggar den gråa Cardigan, den blir lite tuff till den vita tshirten. En grå kofta kanske inte riktigt är min stil... men det går alltid att matcha till det. Eller vad sägs om den brun/turkosa farfarströjan med en svart mössa på huvudet till... och! Guldskor, hur coolt är inte de på en skala? Det får inte bli för gulligt för min del... ;)


Sedär jag kunde snacka lite mode också... imorn kanske det kommer en dagens outfit, vem vet!

/Erica

Kommentarer
Postat av: Olivia

We like the way Erica modebloggar!!!!!!!!

Postat av: Erica

Aha!! Det kommer mer... ^^,

2008-07-24 @ 01:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback