Vipps, Erica kom på andra tankar...



Jag vill färga håret... och jag vill göra det nu! :D

Okej, nu har jag gått länge nog. Jag borde klippa mig för läängesen. Men när frisören år på andra sidan jordklotet och det inte finns någon annan man vill betala tusen spänn till för att snygga till sig lite i håret... så blir det ju gärna att man drar ut på det lite.
Men den glada nyheten är att bästa frisör kanske kommer hem till kära sverige om några månader. Men jag kan ju inte gå med den här två centimerer långa utväxten i mitt blonderade hår. Hm...
Så då slog det mig, jag kan färga det hemma Det är ju mycket billigare. Visst det kommer aldrig bli lika bra som när hon gör det, men det måste ju ändå bli bättre än nu... inte sant?
Ja vi får se vad det här leder till, Annelie vägrar gör det... hrm...






/Erica

Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Annelie vägrar verkligen att göra det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback