Veckans skådis!

Och till den extremt omtalade, älskade och bortgågne skådisen Heath Ledger.
Har sett filmer med honom innan, men med mitt minne finns det inte plats att lägga massa filmskådisars namn på minnet. Jag kommer mer ihåg dom som "han som spelar Frodo i sagan om ringen" eller "han som spelar Harry Potter". För er som inte vet så har jag sjukt dåligt minne, jag kommer aldig ihåg några bra saker att komma ihåg. Men det var inte mitt minne jag ville prata om.
När jag idag kollade på batman där Heath Ledger spelar the Joker, så måste jag medje att jag satt och funderade en stund på hur han kunde vara så omtalad. Jag kan ju inte påstå att han är så speciellt söt i filmen, det är han ju inte. Men hallå jag hade fel, jag var bara tvugnen att söka lite på google för att se varför han är så omtalad. Visst bra skådig men....

               



/Erica

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja, han är ju så grymt söt :D Eller var.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback