Varje sommar ...

Varje sommar lyckas jag hamna i samma gamla onda cirkel. Jag sover inte när jag borde (som nu till exempel), äter ingen frukost för att jag vaknar efter frukosttid när mamma väcker mig för middag, glömmer göra viktiga saker och lever som om det är lördag varje dag, det betyder att godis får man äta vilken dag som helst. Hur gick det med att bara äta godis på lördagar kan man ju fråga sig!
Jag kollar på så mycker filmer att jag redan glömt vad dom hette innan filmen är slut. Lägger för mycket pengar på skräpmat och annat skit, när jag borde spara mina pengar. Fast ioförsig så köpte jag faktiskt en tisha på surfers-rea här om dagen, vist den var inte särskillt billig men det var ju rea!
På tal om filmer så har dagens filmer varit The Bucket List och the Assassination of Jesse James. Den förstnämnda var en mysig film och den andra var en, ganska lång och lite småseg (kanske för att det var på natten) men väldigt välgjord och snygg film. Så jg får nog säga att båda filmerna var sevärda och bra.





/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback