Fluffiga moln

Det blev en tripp till Sthlm. Jag har nog aldrig tagit en sån snabbvisit i sthlm som jag gjorde denna gången. Igår kväll tog jag flyget till arlanda. Åkte hem (ja jag kallar det faktiskt för mitt hem, jag har två hem det kan man ha) kollade tågtiderna och somnade. Vaknade hyffsat tidigt, tog bussen till stationen och pendeltåget vidare til sthlm. Det får mig osökt in på en markoolio låt, den där "åååååå åka pendeltåg, jag är en loser baby men jag har inget körkort" . Fast det stämmer ju inte riktigt för jag har ju körkort, och jag åker pendeltåg för att det är billigare, och palla köra i stockholm lixom. ;)
I alla fall, det var arbetsintervju på gång. Kändes väldans bra, men hon verkade inte vilja säga något förens hon bestämt sig. Hon visste tydligen inte hur många hon behövde. Men hade vatt sjukt kul å jobba där.
Jag passade på att gå in på Village och lägga ett gott ord med. Dom hade tydligen redan räknat med mig där, så extrajobb på Village blire allt.

Flygtrippen gick bra, det var sjuukt fint väder. Flög över molnen, det var sånna där fluffiga vita moln. Men inte nog med det, det var en underbar solnedgång också. Tänk att få sitta en vanlig måndagskväll på ett flygplan flera tusen meter uppe i lyften och kolla på solndegången. :D

Jag ska alltid flyga när jag ska hem till Varberg! hehe...


//Erica

Kommentarer
Postat av: Olivia

Så du har fått extrajobb på Village??!??!! :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback