Super Maria Galaxy

När det är regninga dagar, så regnigt att man inte ens bryr sig om att titta ut genom fönstret... I vanliga fall blir man inte så glad av dessa dagar. Men idag lyckades jag hitta ett nytt mario bror köpt till sitt wii. Och eftersom han åker hem på lördag måste jag ju passa på att spela nu. Det betyder att det är en alderles perfekt dag idag...
Mot kvällen ska jag till apelviken, jo jag vet. Men det ska tydligen sluta regna och börja blåsa, upp mot 13 sek/m ska det tydligen blåsa. Ajdå det blir mini segel med våra nybörjare, hur ska detta gå? Vi kanske får köra vågsurfing eller låta dom gå hem i värsta fall. Jag ska i alla fall surfa! :)



Eftersom jag inte är något av en spel och datanörd när det gäller sånna här saker, så passar alla sorters Mario spel väldigt bra in på mig. Jag lyckas fatta hur man gör, och klarar barnorna. Det är faktiskt väldigt bra gjort va mig.
Jag måste nästan passa på att rekomendera Super Marip Galaxy, visst jag har inte spelat så värst många timmar än. Och tydligen är barnorna ganska så lika, och det är väldgt många barnor. Men hittils tycker jag det har varit roligt i alla fall, tröttnar man kan man ju alltid spela Mario Kart en stund.

//Erica

Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Visst är det kul med Wii när det är dåligt väder?

Jag har också ett minns jag, fast det står av nån underlig anledning alltid i Veddige när det regnar.

;-)

Postat av: Erica

Ja superkul... och ännu bättre att det alltid står i veddige. Men du kan ju alltid komma hit och spela med mig! :)

2008-08-04 @ 22:13:30
Postat av: Olivia

Haha, kul att du stavar Mario på så olika sätt. Kolla in rubriken: "Maria", och i texten "Marip".. Underbart Erica ;)

2008-08-05 @ 16:51:10
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha, kul att du stavar Mario på så olika sätt. Kolla in rubriken: "Maria", och i texten "Marip".. Underbart Erica ;)

2008-08-05 @ 16:51:37
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback