Och hon gjorde det med

Jag måste till viss del erkänna att jag tänkt på att färga håret mörkt i typ ett år. Men så blev det sommar å jag tänkte nej, då vill jag var blond. Men nu är ju sommaren över, så hade jag något som hindrade mig?
Jag tog flaskan och gjorde det själv. Jag har ju färgat andras hår tdigare och vet hur man gör, så tänkte jag det kan ju inte vara så svårt att göra det på sig själv. Värt ett försök, eller?
Så blev det i alla fall, och det var en ny smart grej i den här burken. Det var en kam som man lixom sätter på burken så man typ kammar ut färgen, sjukt smidigt altså. Jag tycker att jag lyckades.
Vist jag tycker nog att det är snyggast med blont hår trots allt. Men jag måste ju ha något annat i ett tag för att ha lite variation på det hela. Har vatt blond lite väl länge nu.
Vi får se vad det blir för färg nästa gång.... vad tycks?

             


//Erica

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jättejättefint. Precis som jag tyckte du skulle ha det :D Akta så det inte blir grönt bara, HAHA.

När exakt gjorde du detta? Jag träffade ju dig igår kväll, blond, höh?

Postat av: therese

Allt klär en skönhet!!

Vackert, men det är ju det blonda med.



Dina fina ögon kommer fram på ett helt annat sätt med mörkt hår.

2008-08-08 @ 09:58:14
URL: http://thesan.blogg.se/
Postat av: MalinAllert

Jätte snyggt! :D

2008-08-08 @ 11:06:42
URL: http://www.metrobloggen.se/Aserendipity
Postat av: Ellen

JÄTTESNYGT ERICA!!!!!!

2008-08-08 @ 11:58:57
Postat av: Anonym

2008-08-08 @ 13:21:43
Postat av: Erica

Olivia: Nej det är min stora fasa med att färga det själv hemma, usch usch! :/

Thesan: Tack! hihi, smickrande

Malin och Ellen: Tack! :D



2008-08-08 @ 13:24:01
Postat av: Johanna

ååååååhhhhh, vad fint !! :D

2008-08-08 @ 13:47:42
Postat av: Vaster Ragnarsson

wow! erica is looking good in brown!;) min tur snart då^^

2008-08-08 @ 14:09:38
Postat av: Stephanie

Det känns som att alla ändrar nått med sitt hår nu för tiden^^, vill också ändra mitt hår xD Ditt hår är sjuukt snyggt iaf!:D

2008-08-09 @ 01:40:57
Postat av: jonna

very nice :)

2008-08-09 @ 13:32:18
URL: http://lyckrell.blogg.se/
Postat av: frida

ap snyggt blev det verkligen :D

du passa super bra i det! <3

2008-08-11 @ 17:09:01
URL: http://youmeatsix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback