Let The Adventure Begin

Lite uppdatering här va... :)
Tänk så mycket man kan uppleva på en lite cykeltur, tänkt. Vi gav oss ut för att kolla in den lilla staden Märsta, min lilla blå, Eriks rödaräser och Daniels svartamonster. Ner för backarna, över bron, förbi bananen och vipps var vi i centrum. Vi letade efter en frisörsalong, och se där hittade vi den. Daniel skulle fixa håret, se där vi kom in snabbt och smidigt. Satt och väntade några minuter sen var det Daniels tur. Han passade till pch med på att färga det lite, fint blev det i alla fall. Bra att någon testar frisörerna åt mig, jag är lte kräsen må jag säga. haha.
Under tiden tog jag och Erik oss en liten tur för att leta upp någonstans vi kunde köpa SLkort (pendelkort)... men det gick inte lika bra. Men!... vi sprang på ÖB där det shoppades loss till och med tre gånger. Vi träffade på Anders, han köpte små klisterlappar. Och Erik köpte sig massa bra att ha saker, till och med ett ljus. Det har ju inte ens jag köpt än.
När vi var färdiga där tog vi oss cyklarna och cyklade vidare till stationen, där fann vi pressbyrån och köpta våra SLkort så vi kan ta bussen till skolan imorn.
Sen drog vi hem till Daniel och Erik i bananen, det börjar röra sig i det lilla huset. För två dagar sedan var det nästan tomt med folk, nu var det folk över allt. Trevligt trevligt.

Fick ett samtal från Village, jag ska dit på Måndag och prata lite... :)

Imorgon börjar skolan, vi får sovmorgon till 9... det blir fint. Bussen går 08.15 inte så bra att missa första dagen.
Så nu ska jag gå och sova.


/Erica

Kommentarer
Postat av: Majlöv

6 timmar kvar tills du börjar! :) Spännande! Du får uppdatera! Har precis kommit hem från ikea så här sitter jag och äter ballerina-kex :D VI måste skypa nån dag!! Men jag tror inte att jag kan innan söndag denna veckan :/ men jag hör av mig!

Postat av: therese

Lycka till!!!

2008-08-27 @ 23:42:26
URL: http://thesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback