Just Saturday

Idag behöver jag nog inte ens blogga... Det räcker nog med att säga en gamal vanlig filmkväll. Eller? Det var som det brukar vara. Det enda som inte var som det brukar var att vi var hos Ellen (trevligt), vi åt popcorn istället för chips, vi kollade bara på en film och åkte hem vid ett. haha... men trevligt var det i alla fall. För alla er som varit med på en hemma-hos-hurtigs-filmkväll vet vad en vanlig filmkväll är, och det var mins lika trevligt.
Förövrigt har jag varit hos Ellen nästan hela dagen. Förutom den stunden när vi var i kyrkan, det var den där pastorn jag berättade om igår. Han som är vit och kommer från sydafrika... trevligt.

Och vilket tråkigt inlägg, men det är bara för att uppdatera.

På tal om ingenting så blir det troligtvis inget jobb på JC, men man kan ju alltid fortsätta hoppas!
Ska i alla fall gå och prata med dom på Village på måndag, så får vi se hur mycket det blir till jobb där.

På måndag ska jag nog även ta med mig datorn till skolan och anteckna med istället för mitt fina anteckningsblock jag har fått. Så får vi se hur det blir.



/Erica

Kommentarer
Postat av: Majlöv

Kutless, de va de som skulle spela här va? ;) Hmm.. ska lyssna in den låten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback