Just a couple of days to go

Sitter här på mitt rum och skriver en lista över saker som ska göras innan jag flyttar. Nu är det ju faktiskt bara två hela dagar kvar. Känns lite skumt altså. Jag funderar över massa saker. Ska jag skriva mig i märsta, vilka kläder ska jag ta med mig, när kommer jag "hem" nästa gång, är det något jag måste ha med mig som jag har glömt, har jag träffat alla jag vill innan jag åker? hm... det är mycket att tänka på och jag glömmer säkert bort allt.
Kom på att jag borde packa idag för imorgon blir det sista ungzone för mig i kyrkan. Och både imorn och på lördag blir det jobba. På lördag kväll blir det dessutom kalas för Suarez som fyller 20 på söndag. När ska man säga hejdå till alla?... det blir nog på lördag tror jag.
Idag träffade jag Lotta (och samuel en stund)... vi hängde som i brukar och jag insåg att jag kommer sakna henne. :)
Ska verkligen försöka få tid att träffa dom nästa gång jag kommer hem så jag får se den växande magen där.

Usch nu blev det så där jobbigt, listan blev lång och jag vet inte vart jag ska börja.


För övrigt inget nytt om jobben...




/Erica

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg du har :) Läs och kommentera gärna min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback