Filmtajm

Vi har nu kommit till den delen av dagen då jag har kollat på film. Jag lyckas alltid, varje sommar hamna i en sån här film-tittar-varje-dag-period. Resten av året kollar jag på max fem filmer. Men just under sommaren blir det betydligt mer. Jag tänkte dra till med den siffra, men jag har kollar på så mycket filmer att jag inte ens kan räkna hur många.
I alla fall, idag blev det It could never be your women. Filmen ligger på 14 plats på topplistan på videomix förlåt mig hemmakvälls hemsida.
Jag hade inge höga förväntningar på filme, eller rättare sagt jag hade inga förväntningar alls.  Men det var en rolig film, kanske ingen jag skulle se flera gånger. Men den var bra... låt mig säga medel. Så om vi ska ge filmen ett betyg. Så får den 3 av 5... eller kanske 3,5. Har inte riktigt bestämt mig än.


         


So long

/Erica

Kommentarer
Postat av: Olivia

Den ser inte ut som en Erica-film alltså!! :D

Postat av: frida

tack! :D åh jaa, det får du gärna! ^^,

jag ha lärt mej av den bästa ;)

när flytta du upp heöt klart till sthlm?

eller ha du redan gjort det kanske? hmm.

2008-08-13 @ 20:35:48
URL: http://youmeatsix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback