Ett skyfall regn och en påse te

jag gick upp klockan halv två när Johanna messade och sa att hon var hemma. Jag slängde i mig lite mat och körde sedan iväg med den lilla räserbilen till Johanna. Efter så där ungefär 2 min öppnar sig himmlen och regnet verkligen ÖSER ner. Ajdå tänker jag som är på väg till Johanna för att ta lite fina studentbilder på henne, så hon kan knepa ihop ett litet gulligt tackkort och skicka iväg.
Jag hamnar bakom en bil som inte vågar köra fortare än 50 på 90 vägen (suck)... men han släpper snart förbi mig så jag kan reisa vidare.
Väl framme öppnar sig himmelen och solen kikar fram, underbart! Men det varar dock endast i se sådär några minuter. Sen får vi springa in och vänta på att skuren ska gå över. Efter tredje skuren börjar det även åska, då har vi ingen lust att vara ute mer.

Men några fina bilder blev det allt, jag hoppas hon kan göra något med dom. :)



Jag kan ju tillägga att Johanna flyttar till Norge på fredag, och jag kommer sakna att gå i samma klass som henne! :)

/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback