Emelie has left the country

I natt hade vi en sån där mysig filmkväll... ungefär som alla andra filmkvällar. Men den här var lite speciell. Det var sista filmkvällen med Emelie. Vi träffades klockan tolv, pratade en stund sen satte vi på en film. Filmen var inte den viktiga delen under kvällen, det var just det att vi kollade på film alla tillsammans. Kl 3.30 kom Emelies föräldrar och hämtade henne. VI följde henne ut till parkeringen och kramades massor. Jag höll ett tal där jag passade på att gratta Emelie på födelsedagen, önska henne en godjul och et gott nytt år m.m.
Just nu sitter hon på ett flyg någonstans över atlanten (antar jag). Ikväll klockan nio svensk tid är hon framme i New York. Jag  hoppas det går bra för henne. Hon mellanlandade i tyskland, hon har säkert redan varit där och sitter på ett nytt flyg nu. Det on troligtvis inte vet så är det, om det är den flygplatsen jag tror hon mellanlandrar på... så är det europas största flygplats. Hoppas hoppas det går bra!

Förhoppningsvis träffar jag Emelie nästa gång när jag åker bort till henne och hälsar på, vi ska tågluffa eller något annat skoj, pluss att vi ska besöka ett nöjesfält. :)
Sen åker vi tillsammans tillbaka till Serige, jag hoppas verkligen det blir som planerat.




/Erica

Kommentarer
Postat av: David

Om du går in På Största flypltser i Europa Så är det Paris Flygplats :)

2008-08-12 @ 10:10:39
Postat av: Erica

Okej då... det var bara någonting jag hörde. Men med lite närmare efterforskning nu då. Så var det Munchen hon mellanlandade i... och enligt en undersökning så är det den 8:e största.

Tack för informationen, jag kan ju inte sitta och ljuga här på bloggen!;)

2008-08-12 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback