dudud dudud duuu BATMAN!

Japp, så äre... Nu har jag och Olivia varit och kollat in den mycket omtalade och sevärda filmen batman. Trots mina skyhöga förväntningar på en sjukt bra film som alla pratat om (eftersom alla våra vänner var och såg den när jag var i märsta). Så måste jag ändå säga att jag tyckte den var bra.
Till en början, eller rättare sagt dom första 40 minutrarna (ja, första gången jag kollade klockan). Vid den tidpunkten trode jag att halva filmen hade gått, men ack så var det inte. Varför gör man så långa filmer? I alla  fall efter en timmer kom den igån och den sista en och en halv timme på filmen var mycket spännande.
Och när mannen med clownmasken flög in i fönstrer hoppade jag och Olivia till samtidigt som det blev tyst i salongen och jag utbrast OJ! Jo, vi blev lite choxkade och var tvugna att få ur oss det under femton (kanske mindre) minuter av fnissande.








//Erica

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha, det var skojigt då vi blev så skrämda :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback