And i'm in Märsta

Så... då var jag utflyttad från Veddige och inflyttad i Märsta. Än så länge känns det som om jag är på besök. Tanken slår mig gång på gång att jag kommer stanna här i ett tag... närmare sagt i ett år. Skummt må jag säga!
Idag kom Erik och Daniel på besök, jag bjöd på mat (exklusiv falukorv med snabbmackaroner, dedu!). Vi kollade på 8Mile, Erik satt vid min dator och Daniel somnade... så det var nog mer eller mindre jag som kollade på filmen, haha.
Sen blev det en sväng till ikea, införskaffade en persienn till mitt rum. Det var väldigt bra med persienner för då kan man sova ifred på dagarna. Köpte även två kuddfudral (vita) och lite galjar att hänga i min garderob. Bra blev det, men kunde inte hänga upp persiennen, vi har inga skruvar. Detta ska fixas imorn, får bli en fixardag.

På onsdag börjar skolan, det är ju ändå den vi kommit hit för. Hehe, jo spännande ska det bli... Vad har detta året egentligen att erbjuda, det återstår att se. :)

Nä nu har jag tråkigt och ska sova lite.

Ännu inget nytt om jobben, jo Village har tydligen kollat upp mig... det låter ju lovande. Jobb är det jag behöver just nu, eller rättare sagt en inkomst.




/Erica

Kommentarer
Postat av: Majlöv

Åh nu är du också på annan destination! Förstår din besökskänsla! Det är så jag fortfarande känner det.. men det försvinner väl med tiden :) Ska bli så spännande att läsa om vad som händer där borta i Märsta!! Du får uppdatera lika flitigt som jag ;)

Postat av: Erica

Jag ska göra allt jag kan för att hålla dig uppdaterad. :)

2008-08-26 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback